Wagen gehuurd voor 2dagen, bij aankomst: wagen was vuil, meteen mee naar de carwash gereden. De 2de dag gebeld met de vraag of wagen nog een dag verlengd kon worden dit was geen probleem, de derde dag de wagen binnengebracht, vol getankt, carwash binnen en buiten. Tip top binnengereden. Factuur gekregen waarvan aanrekening van die extra dag met een groter bedrag dan de 2 dagen huur. Aanrekening van rookgeur? Ik rook niet vanwege gezondheidsproblemen? Aanrekening van Cleaningfee? Ik had de wagen net ervoor laten carwashen? Daarnaast beweert men dat de wagen zonder stickers werd binnengebracht? De wagen is in originele staat en beter zelfs teruggebracht? De volledige waarborg werd in beslag genomen daarbovenop sturen ze nog een mail dat er nog een openstaand saldo is. Dit is niet met woorden te beschrijven, vol ongeloof. Pure oplichterij
Sterke punten Mensen oplichten, dingen aanrekenen die totaal niet van toepassing zijn
Reservatie gedaan vandaag 13 uur af he halen. Tot 13.45 voor gesloten deur gestaan. Telefoon gewoon naar voicemail. Een schande. voicemail 3x ingesproken tot 2 uur later zelfs niet teruggebeld!
ik ben ge depaneerd door ford assistans.
krijg en auto mee in de donker en de man zegt me dat hij niet vol is maar 57l in zit dat staat zo op papier nu blijkt dat dat de max aantal l zijn dat er in kan. ik breng de wagen terug ben er enkel mee naar huis gereden en dan bij en verdeler terug afgezet vol getankt. zegt die man hij is vuil die moet gekuist worden €30 erbij alle passagierszetels inclusief de koffer, ik heb er enkel alleen in gezeten en had een jas bij. heb de koffer nooit geopend... dan zegt die man dat hij nog 14 l tankt terwijl ik al 10 l had getankt.
dat wil zeggen 24l op 100km met en citroen c4 moet je stevig gereden hebben...
hier willen ze niet op antwoorden enkel op dat hij vuil was dat ik dit eerder had moeten melden. dus dat ik toch zal moeten betalen.
alles behalve klant vriendelijk!!
Via fors assistance hadden wij recht op een vervang wagen. Vrijdag avond sta ik voor de verhuur garage dicht! Zaterdag gaan we terug en hebben we onze vervang wagen. 3 dagen later moeten we hem terug brengen om 10.45 uur als ik vraag om het op 17 uur te zetten omdat we gaan werken zijn dan gaat dit niet of we moeten een dag huur betalen. Dus brengen we hem een dag vroeger terug! Van oplichting gesproken!!!
Na 3x bij Mols een verhuiswagen te hebben gehuurd is het iedere keer gebeurd dat ik de waarborg zelf moest terug vragen en zij niet klantvriendelijk de waarborg netjes binnen 21 dagen de waarborg terugbetalen. Heb meermaals moeten bellen en enorm veel mails gestuurd naar Hilde die steeds wist te vertellen dat ze het had doorgegeven en daarna zelfs niet meer antwoorde op mijn mails. Zeer respectloos en onprofessioneel!! Na 33 dagen is mijn waarborg nog steeds niet terug gestort wat ik uitermate schandalig vind!
Zwakke punten -Slechte communicatie binnen bedrijf
-altijd late teruggave van waarborg waar je dan ook nog zelf achter moet vragen\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n-zeer onprofessioneel
Ik heb een bus van Mols gehuurd op 26/2 te Aarschot, Vlaams Brabant. De mevrouw die me ter plekke heeft geholpen was zeer attent en heeft haar uiterst best gedaan om mij te helpen.
Nu over een exacte prijs kon ze me niet helpen. Wel heb ik via de website de bus moeten vastleggen en 350 euro moeten betalen, de waarborg zat mee in dit bedrag bleek. Ik krijg een bevestiging mail van reservatie waar weer geen prijs van de huur op staat maar enkel het totaal bedrag van 400 euro, waarborg inclusief. Ook wordt er in die mail geschreven dat het max 21 dagen gaat duren voor de waarborg wordt teruggestort. 21 dagen na datum krijg ik een mail waarin ze vragen achter het rekeningnummer om op terug te storten. Deze mail beantwoord en geen vervolg tot ik zelf naar de hulplijn bel.
De persoon die deze telefoons beantwoord is duidelijk niet in staat om deze job uit te voeren. Antwoorden met 1 woord, zuchten achter elke vraag en zo snel mogelijk de telefoon afgooien na een nutteloos antwoord te geven. Ik had om eerlijk te zijn het gevoel dat deze persoon zwaar onder invloed was (28/03/2024). Hij ging het me terugstorten dus wacht ik nog een week, ondertussen zijn de oorspronkelijke 21 dagen 36 geworden. Ik bel terug naar de hulplijn, dezelfde toffe kerel als vorige week aan de telefoon en beantwoord mijn vraag zo kort mogelijk en gooit de telefoon af. Ik stuur hier een mail voor naar jullie contact waar ik duidelijk in meld dat ik teleurgesteld ben in de hulp die ik tot nu toe heb ontvangen en het antwoord daarop is weeral zo kort mogelijk zonder enige verwijzing naar mijn 'klacht'. Zelfs geen vriendelijk groeten stonden in deze mail door ene Hilde geschreven vernoemd. Na al dit gesukkel staat het geld eindelijk op de juiste rekening en ben ik behandeld als een stuk stront. Ook is mij nooit verteld dat ik 98 euro ging moeten betalen voor een bus 2 uur te gebruiken. In geen enkele mail stond de prijs van verhuur. Dit is dus eigenlijk echt een klacht, huur nooit bij Mols, groeten
Na autopech een vervangwagen gekregen. Bij inleveren is de onvriendelijke meneer op zijn buik gaan liggen tot hij een ondiep krasje van een paar cm vond op de wielschijf, waarvoor ik een rekening van 75euro kreeg. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Schade\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" waar ik niets mee te maken had.Kreeg ik opmerkingen over waarom ik niet vroeger de auto kwam inleveren omdat ik er om 16u50 was en moest mij verantwoorden dat ik wel moest gaan werken die dag. De taxi naar mijn eigen garage waar ik recht op had, was er niet dus kon ik maar te voet gaan.
Voordeel:
Altijd zeer oude auto's, maar daardoor ook geen geleuter over een krasje meer of minder. Wij huren jaarlijks een mols voor op kampen te gaan met onze school. Voorlopig nog nooit een technisch mankement gehad. Correcte prijszetting, geen verdoken extra kosten. Geen extra prijstoename vanaf een aantal kilometer. Eenvoudig om te huren, af te halen en in te leveren.
Nadeel:
Tweede keer op rij dat ze de waarborg niet uit eigen beweging terugbetalen binnen de beloofde 3 weken. Na een email is dit meestal snel in orde. Jammer...
Sterke punten - eenvoudig, simpel. Geen verdoken kosten
Zwakke punten - risico op technisch defect is reeel gezien de leeftijd van de voertuigen
- steeds getreuzel bij terugbetaling van de waarborg
blijft er zo ver mogelijk van weg, klanten tevredenheid en eerlijkheid kennen ze totaal niet.
onbeschoft personeel en oneerlijke facturen. durft er niet tegenin te gaan want ze verwijzen naar de algemene voorwaarden dat op niks trekken !
Sterke punten geen ! uwe portemonee zo leeg mogelijk halen
Zwakke punten respect naar klanten , klantentevredenheid, eerlijkheid van facturen.
I rented a car from luxauto for the holiday for 16 days. I didn't get it as clean as it should be.
When it was returned, it was claimed that everything was ok inside, but it wasn't clean from the outside (I have a video), a little bit of dust and a little dirt next to the wheel.
I think it's a real shame to ask 15 euros for this after a bill of 1600 euros. I've been renting cars from other rentals for the summer, it's clear that it has to be clean but to be charged for dust on the outside???????
Mercedes Benz in panne midden autosnelweg in Frankrijk. Levensgevaarlijk. Laten auto's niet onderhouden bij officiële verdeler van Mercedes met alle gevolgen van dien. Minimale tegemoetkoming. Blijf er weg!
Mercedes Benz in panne midden autosnelweg in Frankrijk. Levensgevaarlijk. Laten auto's niet onderhouden bij officiële verdeler van Mercedes met alle gevolgen van dien. Minimale tegemoetkoming. Blijf er weg!
Nooit meer, waarborg stond direct in min via link dat ze doorsturen .Daarna nog extra dag moeten betalen, al stond in mail dat we vrijdagavond al mochten ophalen!\\\\\\\\r\\\\\\\\nBijbetaald omdat we in het buitenland geweest waren , en extra betaald voor all season banden die er gans het jaar door op staan,en dan komt het strafste nog,auto niet in orde moeten naar garage gaan olie te kort en koelvloeistof wat ons een halve dag vakantie gekost heeft .\\\\\\\\r\\\\\\\\nHeel ontevreden klant.\\\\\\\\r\\\\\\\\nOei bijna vergeten moest vermelden van hun dat ze toch de wagen nog gegeven hebben om 23,45 u (maar niet in orde )nooit meer �
Gisteren een camionette gaan huren bij Mols voor kleine verhuis van zaken te regelen. Bij aankomst draaide de motor van het voertuig al, eigenlijk best raar maar je let er niet op... Naar laadpunt gegaan, zaken opgeladen en bij het terugrijden, op de A12 net bij afrit naar ring rond Brussel, lichtjes batterij aan en gele teken van motor. Auto valt stil op autostrade..... Vermits het 16:20 is en Mols open is tot 18 uur probeer je meteen de mensen te bereiken. Geen antwoord, enkel voice mail. Zeker 64 keer gebeld, geen antwoord.
Politie verwittigd vermits gevaarlijke situatie, voertuig wordt getakeld en naar een depot in Zellik gebracht. Alternator en koppeling van de auto is om zeep, de depannage dienst vroeg zich al af hoe wij tot daar geraakt waren, die wagen mag niet meer in het verkeer zijn.
Ondertussen het noodnummer van Mols proberen te bellen... dat bestaat blijkbaar niet meer sinds paar jaar. Je kan niemand bereiken, volgens contract moet de auto terug bij hen zijn 's avonds dezelfde dag maar onmogelijk vermits in panne!
Zit niets anders op dan om maandag verlof te vragen en het proberen te regelen. Denk echter dat we hier op een regelrechte ramp gaan uitlopen! NOOIT MEER DAAR HUREN, GEWOON BANDIETEN DIE JE IN EEN LEVENSGEVAARLIJKE SITUATIE BRENGEN!
Sterke punten Vlotte babbelaars, alles is altijd in orde, voor de rest geen sterke punten te geven
Door omstandigheden hebben we voor meerdere weken een auto moeten huren (kosten ongeveer 1500 euro). Met de auto absoluut niks mis maar een boete van 20 euro (door iets te lang geparkeerd te hebben gestaan) wordt bij LuxAuto 60 euro. 40 euro administratiekosten????? Dat ik mijn boete moet betalen met wat extra kosten voor de brief doorsturen naar ons oké maar dit is wel zeer makkelijk geld verdienen.
Alles ging goed tot het terugbrengen van de wagen. Ze rekenen schade aan die onmogelijk door ons is toegebracht. (Onbekende wagen zou tegen flank gereden zijn op parking terwijl er steeds 1 iemand naast de wagen is blijven staan. Onmogelijk dus) Dom om de wagen niet zelf eerst te controleren mét foto's. Geloof deze mensen niet op hun woord, maar kijk voor je wegrijdt alles tot in detail na.
Sterke punten Snel beschikbaar
Zwakke punten Oude schade staat niet op papier. Ze kijken wagen ook niet samen na voordat je ermee wegrijdt.
Van begin tot het einde een absolute tegenvaller: mis communicatie over het voertuig, extreem verouderd voertuig (mag in verschillende steden niet meer binnen), een verschil in kilometers bij aanvang op contract tegenover kilometer in de auto, geen tegemoetkoming bij niet-gebruik, vingerwijzen van hoofdkantoor naar filialen en terug. Er bestaan veel betere alternatieven.
Zwakke punten verouderde voertuigen, geen klant vriendelijkheid, gesjoemel met kilometerstanden
Een bestelwagen gehuurd (die op voorhand was geboekt) Bij het afhalen van de wagen moest men nog snel bijtanken en de dame aan de balie vroeg of ik niet te veel kilometers zou rijden want de wagen was aan onderhoud toe.
Heel de tijd brandde het waarschuwingslampje om dringend olie te verversen.
De wagen werd afgeleverd zonder enige ontsmetting van het stuur, versnellingspook e.d Deze heb ik dan maar zelf met mijn eigen ontsmettingsgel ontsmet.
De wagen moest teruggebracht worden op een zondag en op de parking van de gamma geplaatst.
Volgens het contract zijn er 100km inbegrepen. De wagen werd afgeleverd met minder dan 100km op de teller, maar ze rekenden me wel 198km / 35.94 extra aan!
Per direct stuurde ik hen een email naar hetzelfde adres ([email protected]) van waar ze het foute factuur stuurde met de vraag om de foutief aangerekende kilometers recht te zetten.
Emails werden totaal genegeerd door Annemie tot uiteindelijk na de derde! email waar ik ook [email protected] in kopieerde, kon ze wel antwoorden. Gelukkig had ik een foto genomen van de kilometerstand toen ik de wagen afleverde, want na de derde email vroeg ze me om bewijs dus stuurde ik haar de foto door.
Enkel hierna werd een gedeeltelijke rechtzetting gedaan.
Van de extra 198 km die me werd aangerekend werd er maar 171 km terugbetaald.
Verschil van 27km ofwel 4.9 Euro. Dit is toevallig net het btw verschil van de foutief aangerekende km's
Meerdere emails naar hen hebben nog steeds niets opgelost.
Ga aub niet naar deze verhuurmaatschappij. Ze zijn bedriegers, afzetters en laten je met een wagen op de baan rijden die een gevaar op de weg is. Ze trachten je onterecht meer geld af te troggelen en als je je geld terug wil die ze ontereht van je visa hebben genomen negeren ze je emails.
Verschrikkelijk!
Een bestelwagen gehuurd (die op voorhand was geboekt) Bij het afhalen van de wagen moest men nog snel bijtanken en de dame aan de balie vroeg of ik niet te veel kilometers zou rijden want de wagen was aan onderhoud toe.
Heel de tijd brandde het waarschuwingslampje om dringend olie te verversen.
De wagen werd afgeleverd zonder enige ontsmetting van het stuur, versnellingspook e.d Deze heb ik dan maar zelf met mijn eigen ontsmettingsgel ontsmet.
De wagen moest teruggebracht worden op een zondag en op de parking van de gamma geplaatst.
Volgens het contract zijn er 100km inbegrepen. De wagen werd afgeleverd met minder dan 100km op de teller, maar ze rekenden me wel 198km / 35.94 extra aan!
Per direct stuurde ik hen een email naar hetzelfde adres ([email protected]) van waar ze het foute factuur stuurde met de vraag om de foutief aangerekende kilometers recht te zetten.
Emails werden totaal genegeerd door Annemie tot uiteindelijk na de derde! email waar ik ook [email protected] in kopieerde, kon ze wel antwoorden. Gelukkig had ik een foto genomen van de kilometerstand toen ik de wagen afleverde, want na de derde email vroeg ze me om bewijs dus stuurde ik haar de foto door.
Enkel hierna werd een gedeeltelijke rechtzetting gedaan.
Van de extra 198 km die me werd aangerekend werd er maar 171 km terugbetaald.
Verschil van 27km ofwel 4.9 Euro. Dit is toevallig net het btw verschil van de foutief aangerekende km's
Meerdere emails naar hen hebben nog steeds niets opgelost.
Ga aub niet naar deze verhuurmaatschappij. Ze zijn bedriegers, afzetters en laten je met een wagen op de baan rijden die een gevaar op de weg is. Ze trachten je onterecht meer geld af te troggelen en als je je geld terug wil die ze ontereht van je visa hebben genomen negeren ze je emails.
Verschrikkelijk!
Oplichterij!!
Review over LuxAutoWagen gehuurd voor 2dagen, bij aankomst: wagen was vuil, meteen mee naar de carwash gereden. De 2de dag gebeld met de vraag of wagen nog een dag verlengd kon worden dit was geen probleem, de derde dag de wagen binnengebracht, vol getankt, carwash binnen en buiten. Tip top binnengereden. Factuur gekregen waarvan aanrekening van die extra dag met een groter bedrag dan de 2 dagen huur. Aanrekening van rookgeur? Ik rook niet vanwege gezondheidsproblemen? Aanrekening van Cleaningfee? Ik had de wagen net ervoor laten carwashen? Daarnaast beweert men dat de wagen zonder stickers werd binnengebracht? De wagen is in originele staat en beter zelfs teruggebracht? De volledige waarborg werd in beslag genomen daarbovenop sturen ze nog een mail dat er nog een openstaand saldo is. Dit is niet met woorden te beschrijven, vol ongeloof. Pure oplichterij
Sterke punten
Mensen oplichten, dingen aanrekenen die totaal niet van toepassing zijn
Zwakke punten
Eerlijkheid
Kwaliteit
Service
oplichters
Review over Rent A Caroneerlijk, sturen factuur met schade door anderen verricht
Sterke punten
niets
Zwakke punten
dieven
Wat een klucht
Review over Huurwagens MolsReservatie gedaan vandaag 13 uur af he halen. Tot 13.45 voor gesloten deur gestaan. Telefoon gewoon naar voicemail. Een schande. voicemail 3x ingesproken tot 2 uur later zelfs niet teruggebeld!
Sterke punten
NUL
Zwakke punten
service, beschikbaarheid, communicatie
slechtste ervaring ooit!
Review over Rent A Carik ben ge depaneerd door ford assistans.
krijg en auto mee in de donker en de man zegt me dat hij niet vol is maar 57l in zit dat staat zo op papier nu blijkt dat dat de max aantal l zijn dat er in kan. ik breng de wagen terug ben er enkel mee naar huis gereden en dan bij en verdeler terug afgezet vol getankt. zegt die man hij is vuil die moet gekuist worden €30 erbij alle passagierszetels inclusief de koffer, ik heb er enkel alleen in gezeten en had een jas bij. heb de koffer nooit geopend... dan zegt die man dat hij nog 14 l tankt terwijl ik al 10 l had getankt.
dat wil zeggen 24l op 100km met en citroen c4 moet je stevig gereden hebben...
hier willen ze niet op antwoorden enkel op dat hij vuil was dat ik dit eerder had moeten melden. dus dat ik toch zal moeten betalen.
alles behalve klant vriendelijk!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
klant onvriendelijk
Uur binnen brengen vervangwage
Review over Rent A CarVia fors assistance hadden wij recht op een vervang wagen. Vrijdag avond sta ik voor de verhuur garage dicht! Zaterdag gaan we terug en hebben we onze vervang wagen. 3 dagen later moeten we hem terug brengen om 10.45 uur als ik vraag om het op 17 uur te zetten omdat we gaan werken zijn dan gaat dit niet of we moeten een dag huur betalen. Dus brengen we hem een dag vroeger terug! Van oplichting gesproken!!!
Zwakke punten
Geen en onvriendelijke communicatie
Slechte service
Review over Huurwagens MolsNa 3x bij Mols een verhuiswagen te hebben gehuurd is het iedere keer gebeurd dat ik de waarborg zelf moest terug vragen en zij niet klantvriendelijk de waarborg netjes binnen 21 dagen de waarborg terugbetalen. Heb meermaals moeten bellen en enorm veel mails gestuurd naar Hilde die steeds wist te vertellen dat ze het had doorgegeven en daarna zelfs niet meer antwoorde op mijn mails. Zeer respectloos en onprofessioneel!! Na 33 dagen is mijn waarborg nog steeds niet terug gestort wat ik uitermate schandalig vind!
Zwakke punten
-Slechte communicatie binnen bedrijf
-altijd late teruggave van waarborg waar je dan ook nog zelf achter moet vragen\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n-zeer onprofessioneel
Slechte service
Review over Huurwagens MolsIk heb een bus van Mols gehuurd op 26/2 te Aarschot, Vlaams Brabant. De mevrouw die me ter plekke heeft geholpen was zeer attent en heeft haar uiterst best gedaan om mij te helpen.
Nu over een exacte prijs kon ze me niet helpen. Wel heb ik via de website de bus moeten vastleggen en 350 euro moeten betalen, de waarborg zat mee in dit bedrag bleek. Ik krijg een bevestiging mail van reservatie waar weer geen prijs van de huur op staat maar enkel het totaal bedrag van 400 euro, waarborg inclusief. Ook wordt er in die mail geschreven dat het max 21 dagen gaat duren voor de waarborg wordt teruggestort. 21 dagen na datum krijg ik een mail waarin ze vragen achter het rekeningnummer om op terug te storten. Deze mail beantwoord en geen vervolg tot ik zelf naar de hulplijn bel.
De persoon die deze telefoons beantwoord is duidelijk niet in staat om deze job uit te voeren. Antwoorden met 1 woord, zuchten achter elke vraag en zo snel mogelijk de telefoon afgooien na een nutteloos antwoord te geven. Ik had om eerlijk te zijn het gevoel dat deze persoon zwaar onder invloed was (28/03/2024). Hij ging het me terugstorten dus wacht ik nog een week, ondertussen zijn de oorspronkelijke 21 dagen 36 geworden. Ik bel terug naar de hulplijn, dezelfde toffe kerel als vorige week aan de telefoon en beantwoord mijn vraag zo kort mogelijk en gooit de telefoon af. Ik stuur hier een mail voor naar jullie contact waar ik duidelijk in meld dat ik teleurgesteld ben in de hulp die ik tot nu toe heb ontvangen en het antwoord daarop is weeral zo kort mogelijk zonder enige verwijzing naar mijn 'klacht'. Zelfs geen vriendelijk groeten stonden in deze mail door ene Hilde geschreven vernoemd. Na al dit gesukkel staat het geld eindelijk op de juiste rekening en ben ik behandeld als een stuk stront. Ook is mij nooit verteld dat ik 98 euro ging moeten betalen voor een bus 2 uur te gebruiken. In geen enkele mail stond de prijs van verhuur. Dit is dus eigenlijk echt een klacht, huur nooit bij Mols, groeten
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Hulplijn en mails
topservice
Review over Valko Rent a CarZéér correct
Onbeschoft
Review over Rent A CarNa autopech een vervangwagen gekregen. Bij inleveren is de onvriendelijke meneer op zijn buik gaan liggen tot hij een ondiep krasje van een paar cm vond op de wielschijf, waarvoor ik een rekening van 75euro kreeg. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Schade\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" waar ik niets mee te maken had.Kreeg ik opmerkingen over waarom ik niet vroeger de auto kwam inleveren omdat ik er om 16u50 was en moest mij verantwoorden dat ik wel moest gaan werken die dag. De taxi naar mijn eigen garage waar ik recht op had, was er niet dus kon ik maar te voet gaan.
Oud, maar simpel
Review over Huurwagens MolsVoordeel:
Altijd zeer oude auto's, maar daardoor ook geen geleuter over een krasje meer of minder. Wij huren jaarlijks een mols voor op kampen te gaan met onze school. Voorlopig nog nooit een technisch mankement gehad. Correcte prijszetting, geen verdoken extra kosten. Geen extra prijstoename vanaf een aantal kilometer. Eenvoudig om te huren, af te halen en in te leveren.
Nadeel:
Tweede keer op rij dat ze de waarborg niet uit eigen beweging terugbetalen binnen de beloofde 3 weken. Na een email is dit meestal snel in orde. Jammer...
Sterke punten
- eenvoudig, simpel. Geen verdoken kosten
Zwakke punten
- risico op technisch defect is reeel gezien de leeftijd van de voertuigen
- steeds getreuzel bij terugbetaling van de waarborg
slechtste verhuurfirma ooit !
Review over LuxAutoblijft er zo ver mogelijk van weg, klanten tevredenheid en eerlijkheid kennen ze totaal niet.
onbeschoft personeel en oneerlijke facturen. durft er niet tegenin te gaan want ze verwijzen naar de algemene voorwaarden dat op niks trekken !
Sterke punten
geen ! uwe portemonee zo leeg mogelijk halen
Zwakke punten
respect naar klanten , klantentevredenheid, eerlijkheid van facturen.
After an invoice of 1600 euros
Review over LuxAutoI rented a car from luxauto for the holiday for 16 days. I didn't get it as clean as it should be.
When it was returned, it was claimed that everything was ok inside, but it wasn't clean from the outside (I have a video), a little bit of dust and a little dirt next to the wheel.
I think it's a real shame to ask 15 euros for this after a bill of 1600 euros. I've been renting cars from other rentals for the summer, it's clear that it has to be clean but to be charged for dust on the outside???????
Nederland do it.
Review over LuxAutoHorror. They rip you. The smallest scratch costs you 500 euro.
Sterke punten
None
Zwakke punten
They cheat you
Horror
Review over LuxAutoMercedes Benz in panne midden autosnelweg in Frankrijk. Levensgevaarlijk. Laten auto's niet onderhouden bij officiële verdeler van Mercedes met alle gevolgen van dien. Minimale tegemoetkoming. Blijf er weg!
Sterke punten
Veel geblaat
Zwakke punten
Geen wol
Horror
Review over LuxAutoMercedes Benz in panne midden autosnelweg in Frankrijk. Levensgevaarlijk. Laten auto's niet onderhouden bij officiële verdeler van Mercedes met alle gevolgen van dien. Minimale tegemoetkoming. Blijf er weg!
Sterke punten
Veel geblaat
Zwakke punten
Geen wol
Link voor waarborg
Review over LuxAutoNooit meer, waarborg stond direct in min via link dat ze doorsturen .Daarna nog extra dag moeten betalen, al stond in mail dat we vrijdagavond al mochten ophalen!\\\\\\\\r\\\\\\\\nBijbetaald omdat we in het buitenland geweest waren , en extra betaald voor all season banden die er gans het jaar door op staan,en dan komt het strafste nog,auto niet in orde moeten naar garage gaan olie te kort en koelvloeistof wat ons een halve dag vakantie gekost heeft .\\\\\\\\r\\\\\\\\nHeel ontevreden klant.\\\\\\\\r\\\\\\\\nOei bijna vergeten moest vermelden van hun dat ze toch de wagen nog gegeven hebben om 23,45 u (maar niet in orde )nooit meer �
Sterke punten
Geen
Verhuis camionette die eigenlijk niet meer door keuring geraakt
Review over Huurwagens MolsGisteren een camionette gaan huren bij Mols voor kleine verhuis van zaken te regelen. Bij aankomst draaide de motor van het voertuig al, eigenlijk best raar maar je let er niet op... Naar laadpunt gegaan, zaken opgeladen en bij het terugrijden, op de A12 net bij afrit naar ring rond Brussel, lichtjes batterij aan en gele teken van motor. Auto valt stil op autostrade..... Vermits het 16:20 is en Mols open is tot 18 uur probeer je meteen de mensen te bereiken. Geen antwoord, enkel voice mail. Zeker 64 keer gebeld, geen antwoord.
Politie verwittigd vermits gevaarlijke situatie, voertuig wordt getakeld en naar een depot in Zellik gebracht. Alternator en koppeling van de auto is om zeep, de depannage dienst vroeg zich al af hoe wij tot daar geraakt waren, die wagen mag niet meer in het verkeer zijn.
Ondertussen het noodnummer van Mols proberen te bellen... dat bestaat blijkbaar niet meer sinds paar jaar. Je kan niemand bereiken, volgens contract moet de auto terug bij hen zijn 's avonds dezelfde dag maar onmogelijk vermits in panne!
Zit niets anders op dan om maandag verlof te vragen en het proberen te regelen. Denk echter dat we hier op een regelrechte ramp gaan uitlopen! NOOIT MEER DAAR HUREN, GEWOON BANDIETEN DIE JE IN EEN LEVENSGEVAARLIJKE SITUATIE BRENGEN!
Sterke punten
Vlotte babbelaars, alles is altijd in orde, voor de rest geen sterke punten te geven
Zwakke punten
Alles is rot op wat ze verhuren
Nooit meer
Review over LuxAutoDoor omstandigheden hebben we voor meerdere weken een auto moeten huren (kosten ongeveer 1500 euro). Met de auto absoluut niks mis maar een boete van 20 euro (door iets te lang geparkeerd te hebben gestaan) wordt bij LuxAuto 60 euro. 40 euro administratiekosten????? Dat ik mijn boete moet betalen met wat extra kosten voor de brief doorsturen naar ons oké maar dit is wel zeer makkelijk geld verdienen.
Sterke punten
prima auto
Zwakke punten
Willen makkelijk hun geld verdienen
Correcte firma maar slechte service bij pechverhelping in het buitenland
Review over Autoverhuur MeerschaertCorrecte firma maar slechte service bij pechverhelping in het buitenland
Correcte firma maar slechte service bij pechverhelping in het buitenland
Review over Autoverhuur MeerschaertCorrecte firma maar slechte service bij pechverhelping in het buitenland
Bustellen
Review over LuxAutoAuto 5 p met een grote kofur
Onbetrouwbaar
Review over Valko Rent a CarAlles ging goed tot het terugbrengen van de wagen. Ze rekenen schade aan die onmogelijk door ons is toegebracht. (Onbekende wagen zou tegen flank gereden zijn op parking terwijl er steeds 1 iemand naast de wagen is blijven staan. Onmogelijk dus) Dom om de wagen niet zelf eerst te controleren mét foto's. Geloof deze mensen niet op hun woord, maar kijk voor je wegrijdt alles tot in detail na.
Sterke punten
Snel beschikbaar
Zwakke punten
Oude schade staat niet op papier. Ze kijken wagen ook niet samen na voordat je ermee wegrijdt.
verouderde toestellen en geen streven naar klanten tevredenheid
Review over Huurwagens MolsVan begin tot het einde een absolute tegenvaller: mis communicatie over het voertuig, extreem verouderd voertuig (mag in verschillende steden niet meer binnen), een verschil in kilometers bij aanvang op contract tegenover kilometer in de auto, geen tegemoetkoming bij niet-gebruik, vingerwijzen van hoofdkantoor naar filialen en terug. Er bestaan veel betere alternatieven.
Zwakke punten
verouderde voertuigen, geen klant vriendelijkheid, gesjoemel met kilometerstanden
Bedriegers, afzetters, verschrikkelijk slechte customer service. Blijf daar aub weg!
Review over All-Car-RentEen bestelwagen gehuurd (die op voorhand was geboekt) Bij het afhalen van de wagen moest men nog snel bijtanken en de dame aan de balie vroeg of ik niet te veel kilometers zou rijden want de wagen was aan onderhoud toe.
Heel de tijd brandde het waarschuwingslampje om dringend olie te verversen.
De wagen werd afgeleverd zonder enige ontsmetting van het stuur, versnellingspook e.d Deze heb ik dan maar zelf met mijn eigen ontsmettingsgel ontsmet.
De wagen moest teruggebracht worden op een zondag en op de parking van de gamma geplaatst.
Volgens het contract zijn er 100km inbegrepen. De wagen werd afgeleverd met minder dan 100km op de teller, maar ze rekenden me wel 198km / 35.94 extra aan!
Per direct stuurde ik hen een email naar hetzelfde adres ([email protected]) van waar ze het foute factuur stuurde met de vraag om de foutief aangerekende kilometers recht te zetten.
Emails werden totaal genegeerd door Annemie tot uiteindelijk na de derde! email waar ik ook [email protected] in kopieerde, kon ze wel antwoorden. Gelukkig had ik een foto genomen van de kilometerstand toen ik de wagen afleverde, want na de derde email vroeg ze me om bewijs dus stuurde ik haar de foto door.
Enkel hierna werd een gedeeltelijke rechtzetting gedaan.
Van de extra 198 km die me werd aangerekend werd er maar 171 km terugbetaald.
Verschil van 27km ofwel 4.9 Euro. Dit is toevallig net het btw verschil van de foutief aangerekende km's
Meerdere emails naar hen hebben nog steeds niets opgelost.
Ga aub niet naar deze verhuurmaatschappij. Ze zijn bedriegers, afzetters en laten je met een wagen op de baan rijden die een gevaar op de weg is. Ze trachten je onterecht meer geld af te troggelen en als je je geld terug wil die ze ontereht van je visa hebben genomen negeren ze je emails.
Verschrikkelijk!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Bende afzetters
Bedriegers, afzetters, verschrikkelijk slechte customer service en totaal niet corona safe. Blijf daar aub weg!
Review over All-Car-RentEen bestelwagen gehuurd (die op voorhand was geboekt) Bij het afhalen van de wagen moest men nog snel bijtanken en de dame aan de balie vroeg of ik niet te veel kilometers zou rijden want de wagen was aan onderhoud toe.
Heel de tijd brandde het waarschuwingslampje om dringend olie te verversen.
De wagen werd afgeleverd zonder enige ontsmetting van het stuur, versnellingspook e.d Deze heb ik dan maar zelf met mijn eigen ontsmettingsgel ontsmet.
De wagen moest teruggebracht worden op een zondag en op de parking van de gamma geplaatst.
Volgens het contract zijn er 100km inbegrepen. De wagen werd afgeleverd met minder dan 100km op de teller, maar ze rekenden me wel 198km / 35.94 extra aan!
Per direct stuurde ik hen een email naar hetzelfde adres ([email protected]) van waar ze het foute factuur stuurde met de vraag om de foutief aangerekende kilometers recht te zetten.
Emails werden totaal genegeerd door Annemie tot uiteindelijk na de derde! email waar ik ook [email protected] in kopieerde, kon ze wel antwoorden. Gelukkig had ik een foto genomen van de kilometerstand toen ik de wagen afleverde, want na de derde email vroeg ze me om bewijs dus stuurde ik haar de foto door.
Enkel hierna werd een gedeeltelijke rechtzetting gedaan.
Van de extra 198 km die me werd aangerekend werd er maar 171 km terugbetaald.
Verschil van 27km ofwel 4.9 Euro. Dit is toevallig net het btw verschil van de foutief aangerekende km's
Meerdere emails naar hen hebben nog steeds niets opgelost.
Ga aub niet naar deze verhuurmaatschappij. Ze zijn bedriegers, afzetters en laten je met een wagen op de baan rijden die een gevaar op de weg is. Ze trachten je onterecht meer geld af te troggelen en als je je geld terug wil die ze ontereht van je visa hebben genomen negeren ze je emails.
Verschrikkelijk!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Bende afzetters