Autoverhuur zonder zorgen | Luxauto
Betrouwbare autoverhuur? Huur snel & makkelijk een voertuig in een van de 21 filialen van Luxauto. Reserveer online!
Wagen gehuurd voor 2dagen, bij aankomst: wagen was vuil, meteen mee naar de carwash gereden. De 2de dag gebeld met de vraag of wagen nog een dag verlengd kon worden dit was geen probleem, de derde dag de wagen binnengebracht, vol getankt, carwash binnen en buiten. Tip top binnengereden. Factuur gekregen waarvan aanrekening van die extra dag met een groter bedrag dan de 2 dagen huur. Aanrekening van rookgeur? Ik rook niet vanwege gezondheidsproblemen? Aanrekening van Cleaningfee? Ik had de wagen net ervoor laten carwashen? Daarnaast beweert men dat de wagen zonder stickers werd binnengebracht? De wagen is in originele staat en beter zelfs teruggebracht? De volledige waarborg werd in beslag genomen daarbovenop sturen ze nog een mail dat er nog een openstaand saldo is. Dit is niet met woorden te beschrijven, vol ongeloof. Pure oplichterij
Sterke punten Mensen oplichten, dingen aanrekenen die totaal niet van toepassing zijn
blijft er zo ver mogelijk van weg, klanten tevredenheid en eerlijkheid kennen ze totaal niet.
onbeschoft personeel en oneerlijke facturen. durft er niet tegenin te gaan want ze verwijzen naar de algemene voorwaarden dat op niks trekken !
Sterke punten geen ! uwe portemonee zo leeg mogelijk halen
Zwakke punten respect naar klanten , klantentevredenheid, eerlijkheid van facturen.
I rented a car from luxauto for the holiday for 16 days. I didn't get it as clean as it should be.
When it was returned, it was claimed that everything was ok inside, but it wasn't clean from the outside (I have a video), a little bit of dust and a little dirt next to the wheel.
I think it's a real shame to ask 15 euros for this after a bill of 1600 euros. I've been renting cars from other rentals for the summer, it's clear that it has to be clean but to be charged for dust on the outside???????
Mercedes Benz in panne midden autosnelweg in Frankrijk. Levensgevaarlijk. Laten auto's niet onderhouden bij officiële verdeler van Mercedes met alle gevolgen van dien. Minimale tegemoetkoming. Blijf er weg!
Mercedes Benz in panne midden autosnelweg in Frankrijk. Levensgevaarlijk. Laten auto's niet onderhouden bij officiële verdeler van Mercedes met alle gevolgen van dien. Minimale tegemoetkoming. Blijf er weg!
Een bestelwagen met laadbreedte 170cm geboekt. Bij aankomst kreeg ik 'een gelijkwaardige' bestelwagen mee van een ander merk. Alle afmetingen waren hetzelfde, zei men. Toen we echter een kast van 145 cm erin wilden steken lukte dit niet. Wat bleek de laadbreedte was slechts 137 cm. Gevolg : kast diende gedemonteerd te worden en gezien de planken met oa lijm vastgemaakt waren is deze goed voor het containerpark. Dit had niet zo gehoeven als de gereserveerde bestelwagen beschikbaar was. Een klacht haalde niets uit. Ben nu een mail aan het schrijven naar de ombudsdient.
Sterke punten Valse informatie
Zwakke punten Onze klacht werd na een maand nog niet behandeld ; het is pas na een 2e maal en ons aandringen via een lokaal kantoor dat we een antwoord kregen.
Oplichterij!!
Wagen gehuurd voor 2dagen, bij aankomst: wagen was vuil, meteen mee naar de carwash gereden. De 2de dag gebeld met de vraag of wagen nog een dag verlengd kon worden dit was geen probleem, de derde dag de wagen binnengebracht, vol getankt, carwash binnen en buiten. Tip top binnengereden. Factuur gekregen waarvan aanrekening van die extra dag met een groter bedrag dan de 2 dagen huur. Aanrekening van rookgeur? Ik rook niet vanwege gezondheidsproblemen? Aanrekening van Cleaningfee? Ik had de wagen net ervoor laten carwashen? Daarnaast beweert men dat de wagen zonder stickers werd binnengebracht? De wagen is in originele staat en beter zelfs teruggebracht? De volledige waarborg werd in beslag genomen daarbovenop sturen ze nog een mail dat er nog een openstaand saldo is. Dit is niet met woorden te beschrijven, vol ongeloof. Pure oplichterij
Sterke punten
Mensen oplichten, dingen aanrekenen die totaal niet van toepassing zijn
Zwakke punten
Eerlijkheid
Kwaliteit
Service
slechtste verhuurfirma ooit !
blijft er zo ver mogelijk van weg, klanten tevredenheid en eerlijkheid kennen ze totaal niet.
onbeschoft personeel en oneerlijke facturen. durft er niet tegenin te gaan want ze verwijzen naar de algemene voorwaarden dat op niks trekken !
Sterke punten
geen ! uwe portemonee zo leeg mogelijk halen
Zwakke punten
respect naar klanten , klantentevredenheid, eerlijkheid van facturen.
After an invoice of 1600 euros
I rented a car from luxauto for the holiday for 16 days. I didn't get it as clean as it should be.
When it was returned, it was claimed that everything was ok inside, but it wasn't clean from the outside (I have a video), a little bit of dust and a little dirt next to the wheel.
I think it's a real shame to ask 15 euros for this after a bill of 1600 euros. I've been renting cars from other rentals for the summer, it's clear that it has to be clean but to be charged for dust on the outside???????
Nederland do it.
Horror. They rip you. The smallest scratch costs you 500 euro.
Sterke punten
None
Zwakke punten
They cheat you
Horror
Mercedes Benz in panne midden autosnelweg in Frankrijk. Levensgevaarlijk. Laten auto's niet onderhouden bij officiële verdeler van Mercedes met alle gevolgen van dien. Minimale tegemoetkoming. Blijf er weg!
Sterke punten
Veel geblaat
Zwakke punten
Geen wol
Horror
Mercedes Benz in panne midden autosnelweg in Frankrijk. Levensgevaarlijk. Laten auto's niet onderhouden bij officiële verdeler van Mercedes met alle gevolgen van dien. Minimale tegemoetkoming. Blijf er weg!
Sterke punten
Veel geblaat
Zwakke punten
Geen wol
Valse informatie
Een bestelwagen met laadbreedte 170cm geboekt. Bij aankomst kreeg ik 'een gelijkwaardige' bestelwagen mee van een ander merk. Alle afmetingen waren hetzelfde, zei men. Toen we echter een kast van 145 cm erin wilden steken lukte dit niet. Wat bleek de laadbreedte was slechts 137 cm. Gevolg : kast diende gedemonteerd te worden en gezien de planken met oa lijm vastgemaakt waren is deze goed voor het containerpark. Dit had niet zo gehoeven als de gereserveerde bestelwagen beschikbaar was. Een klacht haalde niets uit. Ben nu een mail aan het schrijven naar de ombudsdient.
Sterke punten
Valse informatie
Zwakke punten
Onze klacht werd na een maand nog niet behandeld ; het is pas na een 2e maal en ons aandringen via een lokaal kantoor dat we een antwoord kregen.