Autoverhuur zonder zorgen | Luxauto
Betrouwbare autoverhuur? Huur snel & makkelijk een voertuig in een van de 21 filialen van Luxauto. Reserveer online!
Wagen gehuurd voor 2dagen, bij aankomst: wagen was vuil, meteen mee naar de carwash gereden. De 2de dag gebeld met de vraag of wagen nog een dag verlengd kon worden dit was geen probleem, de derde dag de wagen binnengebracht, vol getankt, carwash binnen en buiten. Tip top binnengereden. Factuur gekregen waarvan aanrekening van die extra dag met een groter bedrag dan de 2 dagen huur. Aanrekening van rookgeur? Ik rook niet vanwege gezondheidsproblemen? Aanrekening van Cleaningfee? Ik had de wagen net ervoor laten carwashen? Daarnaast beweert men dat de wagen zonder stickers werd binnengebracht? De wagen is in originele staat en beter zelfs teruggebracht? De volledige waarborg werd in beslag genomen daarbovenop sturen ze nog een mail dat er nog een openstaand saldo is. Dit is niet met woorden te beschrijven, vol ongeloof. Pure oplichterij
Sterke punten Mensen oplichten, dingen aanrekenen die totaal niet van toepassing zijn
blijft er zo ver mogelijk van weg, klanten tevredenheid en eerlijkheid kennen ze totaal niet.
onbeschoft personeel en oneerlijke facturen. durft er niet tegenin te gaan want ze verwijzen naar de algemene voorwaarden dat op niks trekken !
Sterke punten geen ! uwe portemonee zo leeg mogelijk halen
Zwakke punten respect naar klanten , klantentevredenheid, eerlijkheid van facturen.
I rented a car from luxauto for the holiday for 16 days. I didn't get it as clean as it should be.
When it was returned, it was claimed that everything was ok inside, but it wasn't clean from the outside (I have a video), a little bit of dust and a little dirt next to the wheel.
I think it's a real shame to ask 15 euros for this after a bill of 1600 euros. I've been renting cars from other rentals for the summer, it's clear that it has to be clean but to be charged for dust on the outside???????
Mercedes Benz in panne midden autosnelweg in Frankrijk. Levensgevaarlijk. Laten auto's niet onderhouden bij officiële verdeler van Mercedes met alle gevolgen van dien. Minimale tegemoetkoming. Blijf er weg!
Mercedes Benz in panne midden autosnelweg in Frankrijk. Levensgevaarlijk. Laten auto's niet onderhouden bij officiële verdeler van Mercedes met alle gevolgen van dien. Minimale tegemoetkoming. Blijf er weg!
Nooit meer, waarborg stond direct in min via link dat ze doorsturen .Daarna nog extra dag moeten betalen, al stond in mail dat we vrijdagavond al mochten ophalen!\\\\\\\\r\\\\\\\\nBijbetaald omdat we in het buitenland geweest waren , en extra betaald voor all season banden die er gans het jaar door op staan,en dan komt het strafste nog,auto niet in orde moeten naar garage gaan olie te kort en koelvloeistof wat ons een halve dag vakantie gekost heeft .\\\\\\\\r\\\\\\\\nHeel ontevreden klant.\\\\\\\\r\\\\\\\\nOei bijna vergeten moest vermelden van hun dat ze toch de wagen nog gegeven hebben om 23,45 u (maar niet in orde )nooit meer �
Door omstandigheden hebben we voor meerdere weken een auto moeten huren (kosten ongeveer 1500 euro). Met de auto absoluut niks mis maar een boete van 20 euro (door iets te lang geparkeerd te hebben gestaan) wordt bij LuxAuto 60 euro. 40 euro administratiekosten????? Dat ik mijn boete moet betalen met wat extra kosten voor de brief doorsturen naar ons oké maar dit is wel zeer makkelijk geld verdienen.
Twee dagen een bestelwagen gehuurd bij Luxauto Gent. Fijne dame die alle nodige uitleg gaf en de wagen coronaproof afleverde. Alles verliep vlot ! Wagen bolde prima van Gent naar Oostende en terug. Tijdig wagen terug geplaatst. Fijne ervaring met Luxauto tot ik de factuur kreeg en zag dat het aantal km niet correct was.
Een mailtje met uitleg naar Luxauto gestuurd en heel vlug reactie van Kelly met excuses. Factuur was fout en een creditnota volgde. Goede opvolging van een fout. Dank luxauto.
Sterke punten Propere coronaproof wagen met goede motor. Service als de factuur fout is.
Zwakke punten Toch wel beter opletten bij facturatie.
Een bestelwagen met laadbreedte 170cm geboekt. Bij aankomst kreeg ik 'een gelijkwaardige' bestelwagen mee van een ander merk. Alle afmetingen waren hetzelfde, zei men. Toen we echter een kast van 145 cm erin wilden steken lukte dit niet. Wat bleek de laadbreedte was slechts 137 cm. Gevolg : kast diende gedemonteerd te worden en gezien de planken met oa lijm vastgemaakt waren is deze goed voor het containerpark. Dit had niet zo gehoeven als de gereserveerde bestelwagen beschikbaar was. Een klacht haalde niets uit. Ben nu een mail aan het schrijven naar de ombudsdient.
Sterke punten Valse informatie
Zwakke punten Onze klacht werd na een maand nog niet behandeld ; het is pas na een 2e maal en ons aandringen via een lokaal kantoor dat we een antwoord kregen.
Torenhoge factuur van kl schade door mezelf veroorzaakt nl oppervlakkige krasjes op eenzelfde kant op bumber van luxauto is waarschijnlijk zelfs niet hersteld schade inhouding van 500 eur borg + bijkomde kost van rond de 2000 euro, de kleine schade tgn partij ook kleine krasjes a d zelfde kant bumber (alle 2 geen lakschade) werd zo hersteld in de garage zonder nieuwe onderdelen en werd mij ten laste gelegd. Over verzekerings en factuur oplichting gesproken!
Moest ik apatisch zijn begin ik gelijk soortige firma als luxauto snoeihard en geen berouw
Na enkele malen te hebben gehuurd bij LuxAuto was er altijd iets (onterechte schade, teveel km's aangerekend,...), zo ben ik naar Delrue Rent gegaan, stukken goedkoper, altijd iets beschikbaar en nooit problemen.
Bij Delrue Rent zijn ze altijd vriendelijk, altijd bereikbaar en behulpzaam!
Door een ongeval met mijn wagen kreeg ik door mijn verzekering een vervangwagen bij luxauto voor 7 dagen. Ik was gedurende deze 7 dagen 5 dagen op reis waardoor de wagen 5/7 gewoon in mijn garage heeft gestaan. Ik reed in totaal slechts een kleine 200 km met deze wagen. Toen ik de wagen terugbracht zeiden ze mij dat er een nieuwe kras op zat. Dit was een kras van letterlijk 4cm. Ik geloofde mijn ogen niet maar had voor ik de auto kreeg een document ondertekend waarin deze schade niet stond aangeduid. Nadien werd een bedrag van ruim boven 200 euro van mijn rekening gehaald. Ten eerste is deze kras totaal niet van mij, en ten tweede staat in RentaNorm duidelijk vermeld dat er geen schade mag aangerekend worden voor krassen die kleiner zijn dan een kredietkaart (8.5 cm). Dit is werkelijk schandelig!
Twee weken na de huur werd er plots een onbekend bedrag van onze creditcard afgeschreven zonder factuur of mededeling van schade die NIET door ons was gemaakt. Totale willekeur. Geen verweer mogelijk omdat er in de kleine lettertjes staat dat je ook nog verantwoordelijk blijft als je de auto op de parkeerplaats zet. Desalniettemin hadden ze ons de maandag erna iets moeten laten weyen!!! Heel slecht van Luxauto. Wij zoeken een ander en hebben onze les geleerd.
Bij het ophalen van de bestelwagen zeer vriendelijk te woord gestaan. De man excuseerde zich ervoor dat de bestelwagen nog niet gekuist was, maar dit betrof enkel de buitenkant, dus vonden we dit helemaal niet erg. Zaterdagavond breng ik de bestelwagen terug en zoals afgesproken steek ik de sleutel in de sleutelbus, omdat er niemand meer op kantoor aanwezig is. Maandag krijg ik een gepeperde factuur via mail en beweren ze dat er een deukje in het passagiersportier zit. Ik informeer telefonisch en wordt door dezelfde vriendelijke man te woord gestaan, die zelf aangeeft dat het waarschijnlijk steenslag is. Ik vraag een foto en ze zenden een foto waaruit inderdaad blijkt dat er een minuscuul putje onder een laag vuil zit(dat er dus al zat, want die dag zelf was het droog weer). Duidelijk steenslag en waarschijnlijk niet van mij. Maar toch "moeten ze hun protocol volgen". Klantvriendelijkheid van mijn voeten, criminele praktijken zijn dat!
Oplichterij!!
Wagen gehuurd voor 2dagen, bij aankomst: wagen was vuil, meteen mee naar de carwash gereden. De 2de dag gebeld met de vraag of wagen nog een dag verlengd kon worden dit was geen probleem, de derde dag de wagen binnengebracht, vol getankt, carwash binnen en buiten. Tip top binnengereden. Factuur gekregen waarvan aanrekening van die extra dag met een groter bedrag dan de 2 dagen huur. Aanrekening van rookgeur? Ik rook niet vanwege gezondheidsproblemen? Aanrekening van Cleaningfee? Ik had de wagen net ervoor laten carwashen? Daarnaast beweert men dat de wagen zonder stickers werd binnengebracht? De wagen is in originele staat en beter zelfs teruggebracht? De volledige waarborg werd in beslag genomen daarbovenop sturen ze nog een mail dat er nog een openstaand saldo is. Dit is niet met woorden te beschrijven, vol ongeloof. Pure oplichterij
Sterke punten
Mensen oplichten, dingen aanrekenen die totaal niet van toepassing zijn
Zwakke punten
Eerlijkheid
Kwaliteit
Service
slechtste verhuurfirma ooit !
blijft er zo ver mogelijk van weg, klanten tevredenheid en eerlijkheid kennen ze totaal niet.
onbeschoft personeel en oneerlijke facturen. durft er niet tegenin te gaan want ze verwijzen naar de algemene voorwaarden dat op niks trekken !
Sterke punten
geen ! uwe portemonee zo leeg mogelijk halen
Zwakke punten
respect naar klanten , klantentevredenheid, eerlijkheid van facturen.
After an invoice of 1600 euros
I rented a car from luxauto for the holiday for 16 days. I didn't get it as clean as it should be.
When it was returned, it was claimed that everything was ok inside, but it wasn't clean from the outside (I have a video), a little bit of dust and a little dirt next to the wheel.
I think it's a real shame to ask 15 euros for this after a bill of 1600 euros. I've been renting cars from other rentals for the summer, it's clear that it has to be clean but to be charged for dust on the outside???????
Nederland do it.
Horror. They rip you. The smallest scratch costs you 500 euro.
Sterke punten
None
Zwakke punten
They cheat you
Horror
Mercedes Benz in panne midden autosnelweg in Frankrijk. Levensgevaarlijk. Laten auto's niet onderhouden bij officiële verdeler van Mercedes met alle gevolgen van dien. Minimale tegemoetkoming. Blijf er weg!
Sterke punten
Veel geblaat
Zwakke punten
Geen wol
Horror
Mercedes Benz in panne midden autosnelweg in Frankrijk. Levensgevaarlijk. Laten auto's niet onderhouden bij officiële verdeler van Mercedes met alle gevolgen van dien. Minimale tegemoetkoming. Blijf er weg!
Sterke punten
Veel geblaat
Zwakke punten
Geen wol
Link voor waarborg
Nooit meer, waarborg stond direct in min via link dat ze doorsturen .Daarna nog extra dag moeten betalen, al stond in mail dat we vrijdagavond al mochten ophalen!\\\\\\\\r\\\\\\\\nBijbetaald omdat we in het buitenland geweest waren , en extra betaald voor all season banden die er gans het jaar door op staan,en dan komt het strafste nog,auto niet in orde moeten naar garage gaan olie te kort en koelvloeistof wat ons een halve dag vakantie gekost heeft .\\\\\\\\r\\\\\\\\nHeel ontevreden klant.\\\\\\\\r\\\\\\\\nOei bijna vergeten moest vermelden van hun dat ze toch de wagen nog gegeven hebben om 23,45 u (maar niet in orde )nooit meer �
Sterke punten
Geen
Nooit meer
Door omstandigheden hebben we voor meerdere weken een auto moeten huren (kosten ongeveer 1500 euro). Met de auto absoluut niks mis maar een boete van 20 euro (door iets te lang geparkeerd te hebben gestaan) wordt bij LuxAuto 60 euro. 40 euro administratiekosten????? Dat ik mijn boete moet betalen met wat extra kosten voor de brief doorsturen naar ons oké maar dit is wel zeer makkelijk geld verdienen.
Sterke punten
prima auto
Zwakke punten
Willen makkelijk hun geld verdienen
Bustellen
Auto 5 p met een grote kofur
Eind goed al goed
Twee dagen een bestelwagen gehuurd bij Luxauto Gent. Fijne dame die alle nodige uitleg gaf en de wagen coronaproof afleverde. Alles verliep vlot ! Wagen bolde prima van Gent naar Oostende en terug. Tijdig wagen terug geplaatst. Fijne ervaring met Luxauto tot ik de factuur kreeg en zag dat het aantal km niet correct was.
Een mailtje met uitleg naar Luxauto gestuurd en heel vlug reactie van Kelly met excuses. Factuur was fout en een creditnota volgde. Goede opvolging van een fout. Dank luxauto.
Sterke punten
Propere coronaproof wagen met goede motor. Service als de factuur fout is.
Zwakke punten
Toch wel beter opletten bij facturatie.
Valse informatie
Een bestelwagen met laadbreedte 170cm geboekt. Bij aankomst kreeg ik 'een gelijkwaardige' bestelwagen mee van een ander merk. Alle afmetingen waren hetzelfde, zei men. Toen we echter een kast van 145 cm erin wilden steken lukte dit niet. Wat bleek de laadbreedte was slechts 137 cm. Gevolg : kast diende gedemonteerd te worden en gezien de planken met oa lijm vastgemaakt waren is deze goed voor het containerpark. Dit had niet zo gehoeven als de gereserveerde bestelwagen beschikbaar was. Een klacht haalde niets uit. Ben nu een mail aan het schrijven naar de ombudsdient.
Sterke punten
Valse informatie
Zwakke punten
Onze klacht werd na een maand nog niet behandeld ; het is pas na een 2e maal en ons aandringen via een lokaal kantoor dat we een antwoord kregen.
Echte parasieten luxauto leeft van oncorrectheid
Torenhoge factuur van kl schade door mezelf veroorzaakt nl oppervlakkige krasjes op eenzelfde kant op bumber van luxauto is waarschijnlijk zelfs niet hersteld schade inhouding van 500 eur borg + bijkomde kost van rond de 2000 euro, de kleine schade tgn partij ook kleine krasjes a d zelfde kant bumber (alle 2 geen lakschade) werd zo hersteld in de garage zonder nieuwe onderdelen en werd mij ten laste gelegd. Over verzekerings en factuur oplichting gesproken!
Moest ik apatisch zijn begin ik gelijk soortige firma als luxauto snoeihard en geen berouw
Sterke punten
Vriendelijkheid is ook niet alles!
Zwakke punten
Geld geld en nog eens geld
Te duur en altijd iets
Na enkele malen te hebben gehuurd bij LuxAuto was er altijd iets (onterechte schade, teveel km's aangerekend,...), zo ben ik naar Delrue Rent gegaan, stukken goedkoper, altijd iets beschikbaar en nooit problemen.
Bij Delrue Rent zijn ze altijd vriendelijk, altijd bereikbaar en behulpzaam!
Zwakke punten
Duur, altijd problemen achteraf.
Pure oplichterij!
Door een ongeval met mijn wagen kreeg ik door mijn verzekering een vervangwagen bij luxauto voor 7 dagen. Ik was gedurende deze 7 dagen 5 dagen op reis waardoor de wagen 5/7 gewoon in mijn garage heeft gestaan. Ik reed in totaal slechts een kleine 200 km met deze wagen. Toen ik de wagen terugbracht zeiden ze mij dat er een nieuwe kras op zat. Dit was een kras van letterlijk 4cm. Ik geloofde mijn ogen niet maar had voor ik de auto kreeg een document ondertekend waarin deze schade niet stond aangeduid. Nadien werd een bedrag van ruim boven 200 euro van mijn rekening gehaald. Ten eerste is deze kras totaal niet van mij, en ten tweede staat in RentaNorm duidelijk vermeld dat er geen schade mag aangerekend worden voor krassen die kleiner zijn dan een kredietkaart (8.5 cm). Dit is werkelijk schandelig!
onterechte schade
Twee weken na de huur werd er plots een onbekend bedrag van onze creditcard afgeschreven zonder factuur of mededeling van schade die NIET door ons was gemaakt. Totale willekeur. Geen verweer mogelijk omdat er in de kleine lettertjes staat dat je ook nog verantwoordelijk blijft als je de auto op de parkeerplaats zet. Desalniettemin hadden ze ons de maandag erna iets moeten laten weyen!!! Heel slecht van Luxauto. Wij zoeken een ander en hebben onze les geleerd.
Sterke punten
???
aanrekenen gebruiksschade van anderen
Bij het ophalen van de bestelwagen zeer vriendelijk te woord gestaan. De man excuseerde zich ervoor dat de bestelwagen nog niet gekuist was, maar dit betrof enkel de buitenkant, dus vonden we dit helemaal niet erg. Zaterdagavond breng ik de bestelwagen terug en zoals afgesproken steek ik de sleutel in de sleutelbus, omdat er niemand meer op kantoor aanwezig is. Maandag krijg ik een gepeperde factuur via mail en beweren ze dat er een deukje in het passagiersportier zit. Ik informeer telefonisch en wordt door dezelfde vriendelijke man te woord gestaan, die zelf aangeeft dat het waarschijnlijk steenslag is. Ik vraag een foto en ze zenden een foto waaruit inderdaad blijkt dat er een minuscuul putje onder een laag vuil zit(dat er dus al zat, want die dag zelf was het droog weer). Duidelijk steenslag en waarschijnlijk niet van mij. Maar toch "moeten ze hun protocol volgen". Klantvriendelijkheid van mijn voeten, criminele praktijken zijn dat!
Zwakke punten
oplichterspraktijken