Huurwagens Mols, huren op wieltjes
Bij Huurwagens Mols maken we je het graag makkelijk. Je kiest één van onze auto's, busjes of vrachtwagens om te huren, klikt reserveren en op het afgesproken tijdstip haal je je tijdelijke voertuig af bij één van onze over heel België verspreide afhaalpunten.
Reservatie gedaan vandaag 13 uur af he halen. Tot 13.45 voor gesloten deur gestaan. Telefoon gewoon naar voicemail. Een schande. voicemail 3x ingesproken tot 2 uur later zelfs niet teruggebeld!
Na 3x bij Mols een verhuiswagen te hebben gehuurd is het iedere keer gebeurd dat ik de waarborg zelf moest terug vragen en zij niet klantvriendelijk de waarborg netjes binnen 21 dagen de waarborg terugbetalen. Heb meermaals moeten bellen en enorm veel mails gestuurd naar Hilde die steeds wist te vertellen dat ze het had doorgegeven en daarna zelfs niet meer antwoorde op mijn mails. Zeer respectloos en onprofessioneel!! Na 33 dagen is mijn waarborg nog steeds niet terug gestort wat ik uitermate schandalig vind!
Zwakke punten -Slechte communicatie binnen bedrijf
-altijd late teruggave van waarborg waar je dan ook nog zelf achter moet vragen\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n-zeer onprofessioneel
Ik heb een bus van Mols gehuurd op 26/2 te Aarschot, Vlaams Brabant. De mevrouw die me ter plekke heeft geholpen was zeer attent en heeft haar uiterst best gedaan om mij te helpen.
Nu over een exacte prijs kon ze me niet helpen. Wel heb ik via de website de bus moeten vastleggen en 350 euro moeten betalen, de waarborg zat mee in dit bedrag bleek. Ik krijg een bevestiging mail van reservatie waar weer geen prijs van de huur op staat maar enkel het totaal bedrag van 400 euro, waarborg inclusief. Ook wordt er in die mail geschreven dat het max 21 dagen gaat duren voor de waarborg wordt teruggestort. 21 dagen na datum krijg ik een mail waarin ze vragen achter het rekeningnummer om op terug te storten. Deze mail beantwoord en geen vervolg tot ik zelf naar de hulplijn bel.
De persoon die deze telefoons beantwoord is duidelijk niet in staat om deze job uit te voeren. Antwoorden met 1 woord, zuchten achter elke vraag en zo snel mogelijk de telefoon afgooien na een nutteloos antwoord te geven. Ik had om eerlijk te zijn het gevoel dat deze persoon zwaar onder invloed was (28/03/2024). Hij ging het me terugstorten dus wacht ik nog een week, ondertussen zijn de oorspronkelijke 21 dagen 36 geworden. Ik bel terug naar de hulplijn, dezelfde toffe kerel als vorige week aan de telefoon en beantwoord mijn vraag zo kort mogelijk en gooit de telefoon af. Ik stuur hier een mail voor naar jullie contact waar ik duidelijk in meld dat ik teleurgesteld ben in de hulp die ik tot nu toe heb ontvangen en het antwoord daarop is weeral zo kort mogelijk zonder enige verwijzing naar mijn 'klacht'. Zelfs geen vriendelijk groeten stonden in deze mail door ene Hilde geschreven vernoemd. Na al dit gesukkel staat het geld eindelijk op de juiste rekening en ben ik behandeld als een stuk stront. Ook is mij nooit verteld dat ik 98 euro ging moeten betalen voor een bus 2 uur te gebruiken. In geen enkele mail stond de prijs van verhuur. Dit is dus eigenlijk echt een klacht, huur nooit bij Mols, groeten
Voordeel:
Altijd zeer oude auto's, maar daardoor ook geen geleuter over een krasje meer of minder. Wij huren jaarlijks een mols voor op kampen te gaan met onze school. Voorlopig nog nooit een technisch mankement gehad. Correcte prijszetting, geen verdoken extra kosten. Geen extra prijstoename vanaf een aantal kilometer. Eenvoudig om te huren, af te halen en in te leveren.
Nadeel:
Tweede keer op rij dat ze de waarborg niet uit eigen beweging terugbetalen binnen de beloofde 3 weken. Na een email is dit meestal snel in orde. Jammer...
Sterke punten - eenvoudig, simpel. Geen verdoken kosten
Zwakke punten - risico op technisch defect is reeel gezien de leeftijd van de voertuigen
- steeds getreuzel bij terugbetaling van de waarborg
Gisteren een camionette gaan huren bij Mols voor kleine verhuis van zaken te regelen. Bij aankomst draaide de motor van het voertuig al, eigenlijk best raar maar je let er niet op... Naar laadpunt gegaan, zaken opgeladen en bij het terugrijden, op de A12 net bij afrit naar ring rond Brussel, lichtjes batterij aan en gele teken van motor. Auto valt stil op autostrade..... Vermits het 16:20 is en Mols open is tot 18 uur probeer je meteen de mensen te bereiken. Geen antwoord, enkel voice mail. Zeker 64 keer gebeld, geen antwoord.
Politie verwittigd vermits gevaarlijke situatie, voertuig wordt getakeld en naar een depot in Zellik gebracht. Alternator en koppeling van de auto is om zeep, de depannage dienst vroeg zich al af hoe wij tot daar geraakt waren, die wagen mag niet meer in het verkeer zijn.
Ondertussen het noodnummer van Mols proberen te bellen... dat bestaat blijkbaar niet meer sinds paar jaar. Je kan niemand bereiken, volgens contract moet de auto terug bij hen zijn 's avonds dezelfde dag maar onmogelijk vermits in panne!
Zit niets anders op dan om maandag verlof te vragen en het proberen te regelen. Denk echter dat we hier op een regelrechte ramp gaan uitlopen! NOOIT MEER DAAR HUREN, GEWOON BANDIETEN DIE JE IN EEN LEVENSGEVAARLIJKE SITUATIE BRENGEN!
Sterke punten Vlotte babbelaars, alles is altijd in orde, voor de rest geen sterke punten te geven
Van begin tot het einde een absolute tegenvaller: mis communicatie over het voertuig, extreem verouderd voertuig (mag in verschillende steden niet meer binnen), een verschil in kilometers bij aanvang op contract tegenover kilometer in de auto, geen tegemoetkoming bij niet-gebruik, vingerwijzen van hoofdkantoor naar filialen en terug. Er bestaan veel betere alternatieven.
Zwakke punten verouderde voertuigen, geen klant vriendelijkheid, gesjoemel met kilometerstanden
Wat een klucht
Reservatie gedaan vandaag 13 uur af he halen. Tot 13.45 voor gesloten deur gestaan. Telefoon gewoon naar voicemail. Een schande. voicemail 3x ingesproken tot 2 uur later zelfs niet teruggebeld!
Sterke punten
NUL
Zwakke punten
service, beschikbaarheid, communicatie
Slechte service
Na 3x bij Mols een verhuiswagen te hebben gehuurd is het iedere keer gebeurd dat ik de waarborg zelf moest terug vragen en zij niet klantvriendelijk de waarborg netjes binnen 21 dagen de waarborg terugbetalen. Heb meermaals moeten bellen en enorm veel mails gestuurd naar Hilde die steeds wist te vertellen dat ze het had doorgegeven en daarna zelfs niet meer antwoorde op mijn mails. Zeer respectloos en onprofessioneel!! Na 33 dagen is mijn waarborg nog steeds niet terug gestort wat ik uitermate schandalig vind!
Zwakke punten
-Slechte communicatie binnen bedrijf
-altijd late teruggave van waarborg waar je dan ook nog zelf achter moet vragen\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n-zeer onprofessioneel
Slechte service
Ik heb een bus van Mols gehuurd op 26/2 te Aarschot, Vlaams Brabant. De mevrouw die me ter plekke heeft geholpen was zeer attent en heeft haar uiterst best gedaan om mij te helpen.
Nu over een exacte prijs kon ze me niet helpen. Wel heb ik via de website de bus moeten vastleggen en 350 euro moeten betalen, de waarborg zat mee in dit bedrag bleek. Ik krijg een bevestiging mail van reservatie waar weer geen prijs van de huur op staat maar enkel het totaal bedrag van 400 euro, waarborg inclusief. Ook wordt er in die mail geschreven dat het max 21 dagen gaat duren voor de waarborg wordt teruggestort. 21 dagen na datum krijg ik een mail waarin ze vragen achter het rekeningnummer om op terug te storten. Deze mail beantwoord en geen vervolg tot ik zelf naar de hulplijn bel.
De persoon die deze telefoons beantwoord is duidelijk niet in staat om deze job uit te voeren. Antwoorden met 1 woord, zuchten achter elke vraag en zo snel mogelijk de telefoon afgooien na een nutteloos antwoord te geven. Ik had om eerlijk te zijn het gevoel dat deze persoon zwaar onder invloed was (28/03/2024). Hij ging het me terugstorten dus wacht ik nog een week, ondertussen zijn de oorspronkelijke 21 dagen 36 geworden. Ik bel terug naar de hulplijn, dezelfde toffe kerel als vorige week aan de telefoon en beantwoord mijn vraag zo kort mogelijk en gooit de telefoon af. Ik stuur hier een mail voor naar jullie contact waar ik duidelijk in meld dat ik teleurgesteld ben in de hulp die ik tot nu toe heb ontvangen en het antwoord daarop is weeral zo kort mogelijk zonder enige verwijzing naar mijn 'klacht'. Zelfs geen vriendelijk groeten stonden in deze mail door ene Hilde geschreven vernoemd. Na al dit gesukkel staat het geld eindelijk op de juiste rekening en ben ik behandeld als een stuk stront. Ook is mij nooit verteld dat ik 98 euro ging moeten betalen voor een bus 2 uur te gebruiken. In geen enkele mail stond de prijs van verhuur. Dit is dus eigenlijk echt een klacht, huur nooit bij Mols, groeten
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Hulplijn en mails
Oud, maar simpel
Voordeel:
Altijd zeer oude auto's, maar daardoor ook geen geleuter over een krasje meer of minder. Wij huren jaarlijks een mols voor op kampen te gaan met onze school. Voorlopig nog nooit een technisch mankement gehad. Correcte prijszetting, geen verdoken extra kosten. Geen extra prijstoename vanaf een aantal kilometer. Eenvoudig om te huren, af te halen en in te leveren.
Nadeel:
Tweede keer op rij dat ze de waarborg niet uit eigen beweging terugbetalen binnen de beloofde 3 weken. Na een email is dit meestal snel in orde. Jammer...
Sterke punten
- eenvoudig, simpel. Geen verdoken kosten
Zwakke punten
- risico op technisch defect is reeel gezien de leeftijd van de voertuigen
- steeds getreuzel bij terugbetaling van de waarborg
Verhuis camionette die eigenlijk niet meer door keuring geraakt
Gisteren een camionette gaan huren bij Mols voor kleine verhuis van zaken te regelen. Bij aankomst draaide de motor van het voertuig al, eigenlijk best raar maar je let er niet op... Naar laadpunt gegaan, zaken opgeladen en bij het terugrijden, op de A12 net bij afrit naar ring rond Brussel, lichtjes batterij aan en gele teken van motor. Auto valt stil op autostrade..... Vermits het 16:20 is en Mols open is tot 18 uur probeer je meteen de mensen te bereiken. Geen antwoord, enkel voice mail. Zeker 64 keer gebeld, geen antwoord.
Politie verwittigd vermits gevaarlijke situatie, voertuig wordt getakeld en naar een depot in Zellik gebracht. Alternator en koppeling van de auto is om zeep, de depannage dienst vroeg zich al af hoe wij tot daar geraakt waren, die wagen mag niet meer in het verkeer zijn.
Ondertussen het noodnummer van Mols proberen te bellen... dat bestaat blijkbaar niet meer sinds paar jaar. Je kan niemand bereiken, volgens contract moet de auto terug bij hen zijn 's avonds dezelfde dag maar onmogelijk vermits in panne!
Zit niets anders op dan om maandag verlof te vragen en het proberen te regelen. Denk echter dat we hier op een regelrechte ramp gaan uitlopen! NOOIT MEER DAAR HUREN, GEWOON BANDIETEN DIE JE IN EEN LEVENSGEVAARLIJKE SITUATIE BRENGEN!
Sterke punten
Vlotte babbelaars, alles is altijd in orde, voor de rest geen sterke punten te geven
Zwakke punten
Alles is rot op wat ze verhuren
verouderde toestellen en geen streven naar klanten tevredenheid
Van begin tot het einde een absolute tegenvaller: mis communicatie over het voertuig, extreem verouderd voertuig (mag in verschillende steden niet meer binnen), een verschil in kilometers bij aanvang op contract tegenover kilometer in de auto, geen tegemoetkoming bij niet-gebruik, vingerwijzen van hoofdkantoor naar filialen en terug. Er bestaan veel betere alternatieven.
Zwakke punten
verouderde voertuigen, geen klant vriendelijkheid, gesjoemel met kilometerstanden
waarborg blijft op rekening van Mols staan
De betaalde waarborg blijft minstens 2 maanden op de rekening van Mols staan, indien je niet zelf belt hiervoor blijft het op hun rekening staan.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Waarborg wordt niet terug betaald indien je er niet zelf achter gaat.