Na een aantal afwijzingen van mijn profiel te hebben ontvangen, heb ik gebeld, kreeg aan Franstalige Arabier aan de lijn die mij uiteindelijk vertelde dat als Fransman ik in Frankrijk hoorde te wonen, en dat ondanks dat het adres op mijn ID kaart in de EU is en overeen komt met het adres opgegeven op mijn profiel, dit niet aanvaard kan worden (?). Want een Fransman hoort in Frankrijk te wonen, en een Belg in Belgie!
Hij raadde mij aan een adres "bidon" in Frankrijk in te voeren, zelfs nadat ik verschillende keren duidelijk gemaakt heb dat ik daar niet woon.
Als ze al zo onlogisch en frauduleus zijn voordat je begint, hoe is het dan later, mocht je problemen hebben?
Sterke punten Ze namen, na 3 keer bellen, iig de telefoon op.
Na een aantal afwijzingen van mijn profiel te hebben ontvangen, heb ik gebeld, kreeg aan Franstalige Arabier aan de lijn die mij uiteindelijk vertelde dat als Fransman ik in Frankrijk hoorde te wonen, en dat ondanks dat het adres op mijn ID kaart in de EU is en overeen komt met het adres opgegeven op mijn profiel, dit niet aanvaard kan worden (?). Want een Fransman hoort in Frankrijk te wonen, en een Belg in Belgie!
Hij raadde mij aan een adres "bidon" in Frankrijk in te voeren, zelfs nadat ik verschillende keren duidelijk gemaakt heb dat ik daar niet woon.
Als ze al zo onlogisch en frauduleus zijn voordat je begint, hoe is het dan later, mocht je problemen hebben?
Sterke punten Ze namen, na 3 keer bellen, iig de telefoon op.
Idiote klantenservice
Na een aantal afwijzingen van mijn profiel te hebben ontvangen, heb ik gebeld, kreeg aan Franstalige Arabier aan de lijn die mij uiteindelijk vertelde dat als Fransman ik in Frankrijk hoorde te wonen, en dat ondanks dat het adres op mijn ID kaart in de EU is en overeen komt met het adres opgegeven op mijn profiel, dit niet aanvaard kan worden (?). Want een Fransman hoort in Frankrijk te wonen, en een Belg in Belgie!
Hij raadde mij aan een adres "bidon" in Frankrijk in te voeren, zelfs nadat ik verschillende keren duidelijk gemaakt heb dat ik daar niet woon.
Als ze al zo onlogisch en frauduleus zijn voordat je begint, hoe is het dan later, mocht je problemen hebben?
Sterke punten
Ze namen, na 3 keer bellen, iig de telefoon op.
Zwakke punten
De rest.
Idiote klantenservice, onmogelijk profiel te valideren
Na een aantal afwijzingen van mijn profiel te hebben ontvangen, heb ik gebeld, kreeg aan Franstalige Arabier aan de lijn die mij uiteindelijk vertelde dat als Fransman ik in Frankrijk hoorde te wonen, en dat ondanks dat het adres op mijn ID kaart in de EU is en overeen komt met het adres opgegeven op mijn profiel, dit niet aanvaard kan worden (?). Want een Fransman hoort in Frankrijk te wonen, en een Belg in Belgie!
Hij raadde mij aan een adres "bidon" in Frankrijk in te voeren, zelfs nadat ik verschillende keren duidelijk gemaakt heb dat ik daar niet woon.
Als ze al zo onlogisch en frauduleus zijn voordat je begint, hoe is het dan later, mocht je problemen hebben?
Sterke punten
Ze namen, na 3 keer bellen, iig de telefoon op.
Zwakke punten
De rest.